2011. november 30., szerda

RIPORT TAGOKKAL 1.

Új sorozatban szeretnénk a tagjainktól néhány választ kapni olyan kérdésekre, amikre kíváncsi lehet az érdeklődő olvasó is. Többféle tagság létezik alegységünkben. Az egyikben egyenruhásan és tevékenyen vesznek részt a feladatokban, a másikban mindenben részt vesznek, amiben tudnak és lehetséges, de egyenruha nélkül. Ezenkívül vannak támogató tagok is.

Jelen riportban Mátyás Norbert nőr. törzsőrmesterrel beszélgettem, aki nem sokkal az alapítás után lett tag. Ő aktív, egyenruhás bajtársunk. Őrmesterként lett tagja csapatunknak, ám szorgalmas és eredményes munkájának következtében már előléptették. A városi ünnepségek állandó résztvevője, így a díszőrség legaktívabb tagja is.

1-Miért lettél nemzetőr?
Mert úgy éreztem, hogy ezzel tudok valamit kezdeni vagy cselekedni. Új dolognak tartottam, nem bántam meg, hogy beléptem, ez biztos!

2-Mi az, amit kaptál a Nemzetőrségtől?
Sok embert ismertem meg, olyanokat. Sok jó dolog van amit kaptam hm... csak a Bácsalmás ahol voltunk, hogy más ne említsek. Ott a járőrversenyen másodikok voltunk erre is büszke vagyok. Arra, hogy meg tudtam mutatni hogy én is érek valamit! De sok más dolog is amiért megérte, hogy csatlakoztam a nemzetőrséghez.

3-Erre számítottál?
Igen erre számítottam, de bevallom először féltem mi is lesz belőle: tudom-e csinálni vagy nem! Amikor elkezdődnek az ünnepségek kis szorongás van bennem, de utána megy minden magától!

4-Miért ajánlanád másoknak?
Először is azért ajánlanám, hogy tudják meg mi is ez a nemzetőrség mit és miket kell csinálnunk vagy csinálniuk ha tagok lesznek. Tudják, hogy sok dolgot fognak megtanulni és sok emberrel ismerkedhetnek meg. Felfigyelnek ránk és számitanak a munkánkra!

5-Mi neked a Nemzetőrség?
Egy cél, hogy nem csak azért vagyok, hogy létszámot növeljem, hanem, hogy ott legyek az ünnepségeken.

Nincsenek megjegyzések: