2011. december 2., péntek

RIPORT TAGOKKAL 2.

Ahogy jeleztük az első riportban néhány tagunkkal készült interjút olvashatunk majd a közeljövőben róluk és a nemzetőrséggel való kapcsolatukról.

Jelen riportban Nagy Richárd nőr. őrmesterrel beszélgettem, ugyanazon kérdéseket feltéve, amit az előző riportban is. Richárd egyenruhás, aktív, viszonylag új tag köztünk. Szorgalmas és érdeklődő hozzáállásának köszönhetően a bonyhádi alegység és díszőrség nélkülözhetetlen tagja lett.

1. Miért lettél nemzetőr?
Mindig is ápoltam a hagyományokat, és az egyik portálon olvastam a Nemzetőrségről egy cikket, illetve az 1848-as és 1956-os elődeink példamutatásán továbbhaladva úgy éreztem, hogy nekem is köztük a helyem.

2. Mi az, amit kaptál a Nemzetőrségtől?
Először is elismerést, és nagyon sok embert ismertem meg a rendezvények során amin részt vettünk, illetve még egy olyan plusz dolgot, ami az egész életstílusomat meghatározza, amire nagyon büszke vagyok, elég csak megnézni a galériában a képeket.

3. Erre számítottál?
Igen erre számítottam, bár a rendezvények előtt van bennem egy pici feszültség, hogy minden a terv szerint menjen, de egy idő után beleedződik az ember.

4. Miért ajánlanád másoknak?
Azért tudnám ajánlani másoknak is, mert egy olyan közösségnek lehet tagja, ahol megtudhatja hogy mi a Nemzetőrség, mi a feladatuk, célkitűzéseik, illetve elődeink hagyományait továbbvíve hazafiasságra nevelni az ifjúságot.

5. Mi neked a Nemzetőrség?
Egy olyan életstílus, ami nem csak a rendezvényeken való fellépésben nyilvánul meg, hanem a hétköznapjaim részévé vált, amiért külön köszönet illet meg minden bajtársat. 

Nincsenek megjegyzések: